GO to RihannaForums.com !!


    Is it true?

    avatar
    SEXPOT JESS .

    Posts : 77
    Join date : 2009-05-19

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  SEXPOT JESS . on Thu May 21, 2009 4:17 am

    lmfao .. cant turn a hoe into a housewife .


    [ hides ]


    lol jk , she aint gotta be a hoe ..


    she says she wants to do acting lol .
    avatar
    GIRLICIOUS

    Posts : 189
    Join date : 2009-05-09

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  GIRLICIOUS on Thu May 21, 2009 4:20 am

    Channy<3 wrote:^ DEATHHH .. hell naw ..
    his ass is sprung ..
    Laughing

    he don't want rih .. he too in love wit the video hoe .
    lol!

    Death@ "he too in love with the VIDEO HOE". [Sorry I gotta use your smiley...] lol!

    *runs*
    avatar
    SEXPOT JESS .

    Posts : 77
    Join date : 2009-05-19

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  SEXPOT JESS . on Thu May 21, 2009 4:21 am

    Channy<3 wrote:^ DEATHHH .. hell naw ..
    his ass is sprung ..
    Laughing

    he don't want rih .. he too in love wit the video hoe .
    lol!

    see she`s pretty ..
    look @ the stain on her dress though , haha .

    lmfao
    Channy<3
    Channy<3

    Posts : 536
    Join date : 2009-05-09
    Location : Mobtown<3

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Channy<3 on Thu May 21, 2009 4:24 am

    ok .. girlicious ..
    i'll forgive you this time hehe ..
    but i'll be watching you from now on lol .
    Laughing

    and jess .. my bad .. it'll just be really hard for me to believe her when she acts just cause she's been in so many videos taking half naked pics ..
    in plus doesn't every video hoe girl say they wanna be an actress in the future ..
    but they continue doing what their doing ..
    scratch

    it must be hard for people to take them seriously .


    Last edited by Channy<3 on Thu May 21, 2009 4:32 am; edited 1 time in total
    avatar
    SEXPOT JESS .

    Posts : 77
    Join date : 2009-05-19

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  SEXPOT JESS . on Thu May 21, 2009 4:26 am

    hey lauren london was a video girl first !

    && look at her now ..
    Smile
    Freshtodeath201
    Freshtodeath201

    Posts : 293
    Join date : 2009-05-09

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Freshtodeath201 on Thu May 21, 2009 4:29 am

    TakeABow2 wrote:So wait, Drake really has a girl? I'm all confused now. scratch

    Yeah, Bria Myles! lol
    Channy<3
    Channy<3

    Posts : 536
    Join date : 2009-05-09
    Location : Mobtown<3

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Channy<3 on Thu May 21, 2009 4:29 am

    @jess ..

    but i ain't seen my wifey taking half naked shots though ..
    the only videos i've seen her in was drop it like it's hot, a tyrese video, two of pharell's videos, and common's driving me wild video ..

    she looked classy in all of those .. she wasn't shaking her ass or anything .
    avatar
    SEXPOT JESS .

    Posts : 77
    Join date : 2009-05-19

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  SEXPOT JESS . on Thu May 21, 2009 4:33 am

    she really aint got the assets to do that , lol .

    she was in a ludacris video , lol .


    && now she knocked up with lil wayne baby ..
    lmfao kidding .
    [ runs ]
    TakeABow2
    TakeABow2

    Posts : 132
    Join date : 2009-05-09

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  TakeABow2 on Thu May 21, 2009 4:35 am

    Freshtodeath201 wrote:
    TakeABow2 wrote:So wait, Drake really has a girl? I'm all confused now. scratch

    Yeah, Bria Myles! lol

    Oh Lord. Let me find out I'm gonna have to start giving People the side eye.
    Channy<3
    Channy<3

    Posts : 536
    Join date : 2009-05-09
    Location : Mobtown<3

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Channy<3 on Thu May 21, 2009 4:36 am

    @jess ..

    don't talk about her lol ..
    she's fine just the way she is ..
    [ love her I love you ]

    and no you did not ..
    i really hope that rumor ain't true lol ..
    i've been hearing that alot actually ..
    ughhh .. her pretty self betta not have gotten knocked up by his ugly mole lookin ass ..
    or ima be disgusted ..
    [ tries to hold in tears .. ]
    No
    avatar
    SEXPOT JESS .

    Posts : 77
    Join date : 2009-05-19

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  SEXPOT JESS . on Thu May 21, 2009 4:39 am

    Channy<3 wrote:@jess ..

    don't talk about her lol ..
    she's fine just the way she is ..
    [ love her I love you ]

    and no you did not ..
    i really hope that rumor ain't true lol ..
    i've been hearing that alot actually ..
    ughhh .. her pretty self betta not have gotten knocked up by his ugly mole lookin ass ..
    or ima be disgusted ..
    [ tries to hold in tears .. ]
    No

    lmfao , i just hope its for somebody else ..
    HAHA .
    Freshtodeath201
    Freshtodeath201

    Posts : 293
    Join date : 2009-05-09

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Freshtodeath201 on Thu May 21, 2009 4:45 am

    TakeABow2 wrote:
    Freshtodeath201 wrote:
    TakeABow2 wrote:So wait, Drake really has a girl? I'm all confused now. scratch

    Yeah, Bria Myles! lol

    Oh Lord. Let me find out I'm gonna have to start giving People the side eye.

    The People Magazine article is the exact word for word article from Page 6, only People added that reps for both parties could not be reached yet. People even credited Page 6 lol.

    We'll see in the coming days, I have a feeling one of them will eventually deny it.

    Sponsored content

    Is it true? - Page 5 Empty Re: Is it true?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 21, 2019 4:15 pm