GO to RihannaForums.com !!


    Rihanna: Da Silvano Sunday!

    lauren--x
    lauren--x

    Posts : 352
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  lauren--x on Mon May 18, 2009 5:50 pm

    yall just need 2 get with the fashion errybody got them boots over here.

    shit, who allowed her 2 be that pretty -___- bitch.
    Freshtodeath201
    Freshtodeath201

    Posts : 293
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Freshtodeath201 on Mon May 18, 2009 6:04 pm

    ishmarsha wrote:lol olga u in that live broadcast with bow wow?

    YUP! lmao

    BLAH @ this "I'm sorry" shit. Not trying to hear that. I want to see the video.
    Freshtodeath201
    Freshtodeath201

    Posts : 293
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Freshtodeath201 on Mon May 18, 2009 6:06 pm

    lauren--x wrote:yall just need 2 get with the fashion errybody got them boots over here.

    shit, who allowed her 2 be that pretty -___- bitch.

    [DEATH]LMFAOOOOOOOOOO!! Lauren!!

    But yeah those boots are popular as hell in Europe. I am sure of that. They're cute to me, they have to worn with something laid back.
    n i k k i
    n i k k i

    Posts : 296
    Join date : 2009-05-10
    Location : Under an umbrella.

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  n i k k i on Mon May 18, 2009 6:15 pm

    who'd ever thought that dusty shoes
    would be in style.
    lauren--x
    lauren--x

    Posts : 352
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  lauren--x on Mon May 18, 2009 6:24 pm

    lmaoo shit they oldddd now rih takin steps back LOL... remember when rih was shootin disturbia vid? she had them boots on with the towel.. that's when i got mine sept mine are shorter.. like ankle.

    I guess she has 576372892 pairs
    Jenni!
    Jenni!

    Posts : 98
    Join date : 2009-05-10

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Jenni! on Mon May 18, 2009 6:28 pm

    OMG!!

    She looks so pretty....
    Love the make up...

    WOW!
    She's meeting with JT....
    Hot new song? Hopefully....
    Damn..
    This new album is gonna be the shiit!
    TakeABow2
    TakeABow2

    Posts : 132
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  TakeABow2 on Mon May 18, 2009 6:47 pm

    Freshtodeath201 wrote:Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Bba8e45f


    She went to a meeting with the talented Justin Timberlake yesterday.

    Gorgeous. Just gorgeous. Yay @her working with JT again.
    Tamara
    Tamara

    Posts : 23
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Tamara on Mon May 18, 2009 6:50 pm

    TakeABow2 wrote:
    Freshtodeath201 wrote:Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Bba8e45f


    She went to a meeting with the talented Justin Timberlake yesterday.

    Gorgeous. Just gorgeous. Yay @her working with JT again.

    flawless photo & cant wait to hear her 1st single from this album

    * mmm thinking if stanning this week is a good idea *
    Jenni!
    Jenni!

    Posts : 98
    Join date : 2009-05-10

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Jenni! on Mon May 18, 2009 7:00 pm

    TAMARA!!

    Off course is a good idea!!

    Everything related to Rih being in ur hometown is a good idea...
    Lol....

    Plus, what if she sees u again and talks to u this time! lol...
    avatar
    Sandra

    Posts : 169
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Sandra on Mon May 18, 2009 7:31 pm

    Damn look at that tan
    is she really working with jt?
    kenyanpebbles
    kenyanpebbles

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  kenyanpebbles on Mon May 18, 2009 7:55 pm

    the look is fine i just hate the cock(bird not the..) hair and im so sick of leather and scarves never really liked that look but its good to see her out and about
    kenyanpebbles
    kenyanpebbles

    Posts : 208
    Join date : 2009-05-09

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  kenyanpebbles on Mon May 18, 2009 7:56 pm

    those boots are so robert pattinson, that i dont care im gonna wear old worn out shoes but still look so danm hot in them look
    mimaa
    mimaa

    Posts : 61
    Join date : 2009-05-12

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  mimaa on Mon May 18, 2009 8:36 pm

    she looks hawt Smile Very Happy
    n i k k i
    n i k k i

    Posts : 296
    Join date : 2009-05-10
    Location : Under an umbrella.

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  n i k k i on Mon May 18, 2009 8:40 pm

    LMAO we know which cock you meant.

    Sponsored content

    Rihanna: Da Silvano Sunday! - Page 3 Empty Re: Rihanna: Da Silvano Sunday!

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 21, 2019 3:28 pm